Tartalom szűrés
Témák
felnőttfelnőtt
ifjúságiifjúsági
gyermekgyermek
családicsaládi
Eseménynaptár
Május2019 JúniusJúlius
HKSzCsPSzV
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Keresés
Impresszum
Jogi nyilatkozat
Adatvédelem
Hírlevél
Veszíts el egy könyvet
Közzétételi lista
Partnerek
Partnerek
Támogatók
Támogatók
ÚJ! ZSÍRÉGETŐ KARCSÚSÍTÓ+FESZESÍTŐ

TISZTELT LÁTOGATÓINK!

A FOGLALKOZÁS ÁPRILIS 11-ÉN BETEGSÉG MIATT ELMARAD.

MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!

Csütörtökönként 18:00-19:00 óráig

Vezeti: Gyulai Edit csoportos fitness instructor

Részvételi díj: 6 000 Ft / 5 alkalom, 1 400 Ft / alkalom

Információ, jelentkezés: www.e3-fitness.hu

 

Alacsony intenzitású, kifejezetten zsírégető edzésforma, hagyományos aerobic alapokra építve! Tévhit, hogy az aerobic ugrálós, fárasztó, kifullasztó, követhetetlen edzés lenne! Éppen ellenkezőleg! 

Hogy mi is az aerobic és az aerob edzés? Szakirodalom szerint: az általános fittséget javító, fejlesztő, zenére csoportosan végezhető mozgásforma, ahol az edzés során a szervezet aerob terhelést kap. A szervezet nagy mennyiségű oxigén felhasználásával, elsősorban szénhidrátok, hosszabb időtartamú testmozgás esetén zsírok lebomlásából biztosítja az izmok számára a testmozgáshoz szükséges energiát. Aerob folyamat játszódik le viszonylag csekély vagy közepes intenzitású mozgás közben (pl. kocogás, úszás, biciklizés, aerobik, tánc), nincs lihegés vagy kifulladás. Az aerob testmozgás energiafelhasználás szempontjából gazdaságosnak számít, így a megfelelő folyadék és energiapótlás mellett viszonylag hosszú ideig fenntartható.

Az óra rövid bemelegítéssel kezdődik, majd talajon végzett, alacsony intenzitású aerobic alaplépésekből felépített cardio résszel folytatódik. Nem összetévesztendő a Step aerobic órával, itt nem használunk step padot! Az órák elején átvesszük, átismételjük, fokozatosan megtanuljuk az aerobic alaplépéseket, és ha ez már jól megy, felépítünk egy rövid, egyszerű (később akár már egy bonyolultabb, hosszabb) koreográfiát. Egyik tévhit, hogy az aerobic ugrálós edzésforma, ugyanis az aerobic alaplépések végezhetők alacsony intenzitással (csak lépés, nincs szökkenés vagy ugrás), illetve magas intenzitással (szökkenéssel vagy ugrással). Mivel minden alacsony intenzitású alaplépés végezhető magas intenzitással is, így mindenki saját igényei, képességei, napi erőnléte szerint alakíthatja edzését! Másik tévhit, hogy az aerobic koreográfia követhetetlen, hiszen az alaplépések megfelelő elsajátítása után egy egyszerű, kezdő koreográfia már nagyon könnyen megtanulható! Pár alkalom után pedig már egy bonyolultabb, hosszabb koreográfia sem fog gondot okozni!

Nagyon egyszerű, követhető, élvezetes cardio óratípus, alacsony intenzitás mellett a pulzus végig zsírégető zónában marad. Kortól és edzettségi szinttől függetlenül mindenkinek ajánlott edzéstípus: kezdők és idősebbek alacsony intenzitással, haladók akár magasabb intenzitással egyaránt végezhetik. Továbbá nagyon fontos a cardio edzés szervezetre gyakorolt hatása: a szív- és vérkeringési rendszer, valamint a légzőrendszer kapacitásának, terhelhetőségének fejlesztését is jelentősen szolgálja! Ráadásul az aerob sportok fokozzák az endorfintermelést, vidámak, boldogok leszünk tőle, a termelődő endorfin elmossa a fáradtságot és a fájdalmat, a teljesítmény újra fokozódik, és az agyban is érezhető a változás. Ez a hatás az edzés után órákkal is tart!

Az óra felépíthető az edzés teljes terjedelmében aerobic alaplépésekből és koreográfiából, de akár az óra második felében végezhetünk saját testsúllyal vagy különféle eszközökkel erősítő, izomtónus fokozó gyakorlatokat is. Az óra végén hatékonyan megnyújtjuk az edzés során használt, valamint a rövidülésre hajlamos izmokat.

ÚJ! ZSÍRÉGETŐ KARCSÚSÍTÓ+FESZESÍTŐ
felnőttifjúsági



Vissza az előző oldalra